برجسته ترین چیدمان ها برای بدست آوردن ظرافت کشمیر در دکوراسیون منزل شما

۱۴۰۰/۲/۱۴

کشمیر در انتخاب دکوراسیون نیز به اولین انتخاب تبدیل شده است. سایه های کشمیر با جلوه ظریف و لطیف متمایز می شوند و همین امر آنها را به یکی از سایه های مورد علاقه دختران تبدیل می کند. ویژگی های کشمیر باعث شده است که این رنگ به عنوان رنگی پیش بینی شود که انتظار می رود در چندین فصل در خط مقدم روند تزئینات ادامه داشته باشد. برای چشم راحت است و متناسب با همه اتاق ها است ، همچنین به افزایش نور و فضای خانه کمک می کند و می تواند با بسیاری از درجات دیگر هماهنگ شود.

کشمیر در دکوراسیون اتاق خواب
کشمیر یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق خواب ها محسوب می شود آن هم به لطف اثر آرام بخشی است که به آرامش شما کمک می کند.اگر به دنبال پالت رنگ مناسب اتاق خواب خود هستید ، کشمیر دکوراسیونی شیک در اتاق خواب به شما می بخشد. درجه کشمیر را می توان برای رنگ دیوار استفاده کرد ، و این یک پایه ایده آل است که می تواند با چندین سایه ، چه در مبلمان و یا وسایل ، هماهنگ شود. شما به راحتی می توانید ملافه تخت در شیدهای مختلف کشمیر را انتخاب کنید و آن را با یک نیمکت در همان درجه و یک تکه خز سفید کف اتاق هماهنگ کنید تا یک دکوراسیون هماهنگ و نرم در اتاق خواب شما ایجاد کند.

کشمیر در آشپزخانه
کشمیر فقط به اتاق های خانه محدود نمی شود و هم اکنون نیز آن را در دکوراسیون آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز مشاهده می کنیم.اخیرا سایه های روشنی مانند کشمیر صورتی و رنگ های بسیار روشن در دکوراسیون آشپزخانه گسترش یافته است تا ظاهری مدرن به آنها بدهد. شما می توانید کابینت های آشپزخانه را در سایه های کشمیر با رنگ سفید یا خاکستری انتخاب کنید ، اما اگر ترجیحا نباید از کشمیر به صورت زیاد استفاده شود ، می توانید برخی لمس های کشمیر صورتی را به پوشش کف ، ظروف ، قفسه ها ، رومیزی غذاخوری یا نقاشی های دیواری اضافه کنید.

کشمیر در اتاق نشیمن
اتاق نشیمن اتاقی است که بیشتر روز را در آن می گذرانید ، بنابراین همیشه توصیه می شود که رنگ های آن را با دقت انتخاب کنید. به نظر می رسد رنگ های روشن در رنگ دیوارها و مبلمان متناسب با روند مینیمالیسم(Minimalism) باشد که از نظر طرح ها و رنگ ها ساده است. ساده ترین راه استفاده از کشمیر در اتاق نشیمن بالش است که می تواند با پالت گسترده ای از رنگ ها مانند سایه های سفید ، سرمه ای ، صورتی مایل به زرد هماهنگ شود. سایه های متنوعی از کشمیر در بالش ها مانند، مخمل و خز را امتحان کنید تا جلوه ای شیک در ظاهر اتاق ایجاد کند.

کشمیر و میز ناهارخوری
پس از غلبه رنگ های سیاه و قهوه ای تیره در رنگ اتاق های ناهار خوری ، رنگ کشمیر و سفید در اتاق های ناهار خوری ظاهر شد. صندلی های پوشیده شده از مخمل و کشمیر از محبوب ترین ها در سال جاری است. اندازه های بزرگ در صندلی ها و میز ناهار خوری دیگر ترجیح داده نمی شوند و انتخاب ها از نظر اندازه کوچک و اشکال ساده هستند که ظاهری زیبا و ساده به خانه می دهند. گلدان با گل های رز مصنوعی به رنگ کشمیر به میز هماهنگی می بخشد و بدون شک احساس زیبایی و راحتی را به شما هدیه می کند.

تزئینات دیوار و کشمیر
یک نقاشی دیواری با رنگهای کشمیری کافی است تا فضای ظریف و لطیفی به اتاق ببخشد. تزیینات دیوار مانند قفسه و نقاشی های دیواری ساده ترین راه برای اتصال رنگ های دیگر دکوراسیون در اتاق هستند ، اگر از رنگ های کشمیر و خاکستری در صندلی ها استفاده می کنید ، یک نقاشی که ترکیب دو رنگ را دارد، می تواند به هماهنگی مورد نظر شما برسد، یا می توانید به یک تزئین دیواری کشمیری بسنده کنید.

cashmere decoration

..