طراحان زباله های پلاستیکی را به مبلمان زیبا تبدیل می کنند

۱۴۰۰/۱۰/۶

یک استودیو در هلند زباله های پلاستیکی را با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی به مبلمان زیبا تبدیل می کند. طراحان زباله‌ها را از طریق یک سیستم نوآورانه مرتب‌سازی مواد خام و یک چاپگر سه بعدی خودکار عظیم که به طور موثری از زباله‌های پلاستیکی استفاده مجدد می‌کند، به مواد خام تبدیل می‌کنند و آن‌ها را به برخی از زیباترین مبلمان تبدیل می‌کنند.

بطری های شامپو/مواد شوینده حاوی مواد شیمیایی به صورت عمده در حال تبدیل شدن به مبلمان هستند که از قبل برای کمک به عموم و همچنین محیط زیست طراحی شده اند.

این فرآیند طراحی بر اساس یک سیستم بسیار پیچیده حمل مواد است که این شرکت در استودیوی روتردام تسلط یافته است. این استودیو که در سال 2015 توسط معماران Fotini Setaki و Panos Sakas تأسیس شد، قصد دارد به مواد دور ریخته شده جان تازه ای بدهد.

صندلی ها تولید انبوه نیستند، اما با دقت یکی یکی ساخته شده اند، با استفاده از مواد بازیافتی طراحی شده اند، برای رفاه عموم ساخته شده اند و مهمتر از همه، برای دوام ساخته شده اند.

این صندلی در اشکال مختلف ارگانیک وجود دارد و برای قرار دادن بدن انسان در حالت‌های راحت، ایجاد فضاهای کاری و تفریحی جدید، جایگزینی صندلی‌های موجود در فضاهای عمومی طراحی شده است.
..