روشی ساده برای رنگ آمیزی خانه

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

با نزدیک شدن به سال جدید، بسیاری به دنبال بازسازی خانه های خود یا رنگ آمیزی اتاق ها با رنگ های متفاوت هستند. اما روش صحیح رنگ آمیزی چیست؟ بسیاری از افراد اغلب به جای افراد حرفه ای، اتاق های خانه را خودشان رنگ می کنند. با این حال، رنگ آمیزی می تواند یک کار دشوار باشد، به خصوص اگر اتاق بزرگ باشد، بنابراین فرنچیک، نکات مهمی را در مورد "راه درست" برای رنگ آمیزی هر اتاق در خانه ارائه می دهد.

به عنوان یک قاعده کلی، هنگام رنگ آمیزی اتاق باید از بالا به پایین شروع کنید، این روش هوشمندانه از بالا به پایین مانع از آسیب رساندن قطرات و اسپری بیش از حد به سطوح تازه رنگ شده زیر می شود. ترتیب صحیح رنگ آمیزی اتاق به سقف، دیوارها، پنل ها و قاب ها و سپس درها می باشد.

همیشه باید از سقف شروع کنید، زیرا غلتک‌ها اغلب رنگ اضافی را روی دیوارهای اطراف می‌پاشند. ابتدا قبل از رنگ‌آمیزی لبه‌ها با یک برس با اندازه مناسب، حدود 50 میلی‌متر، صاف یا بیضی، زیرسازی کنید، سپس رنگ را به صورت مربع در سراسر سقف برای پوشش یکنواخت پخش کنید. پس از خشک شدن سقف، می توان دیوارها را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرد."

دیوارها معمولاً فقط به یک یا دو لایه نیاز دارند که بستگی به مارک و نوع رنگ مورد استفاده دارد. کارشناسان افزودند: «نباید نگران چکیدن مقدار کمی رنگ روی چوب‌های اطراف، چارچوب درها یا قرنیزها باشید، اما بهتر است هر نقطه بزرگی را پاک کنید.»

دیوارها باید قبل از حرکت به روی پانل ها و قاب ها خشک شوند. سپس می توان از نوار نقاب برای پوشاندن ناحیه مجاور در بالا و اطراف لبه ها و قاب ها استفاده کرد. این به شما کمک می کند هنگام رنگ آمیزی به یک پرداخت دقیق برسید.

و قبل از رنگ آمیزی هر قسمت، کل اتاق باید یکباره از سقف به پایین آماده شود. سپس، سوراخ‌ها و فرورفتگی‌ها را می‌توان با پرکننده پر کرد، قبل از اینکه پس از خشک شدن، مازاد آن را با سنباده زدن پاک کرد.

در نهایت، ظاهر را با رنگ کردن درب به پایان برسانید. قلم مو بهترین ابزار برای درب های پانل شده است، اما ممکن است یک غلتک کوچک را برای کف های صاف ترجیح دهید.
..